wtorek, 12 grudnia 2017

dlaczego życie to nie tylko...

                                 Witam wszystkich początkujących czytelników mojego nowego bloga! 


Pisze go znów ja Lucky Su. Zrobiłam go ponieważ spojrzałam na świat od innej strony... tzn. na początku pokłóciłam się z dobrą młodszą koleżanką... Głównie poszło o to że ja nie jestem, nie byłam i nie mam zamiaru być tzw."FEJMEM"... ja raczej byłam dominującą osobą ale można powiedzieć że "dominującą szarą myszką"! Ona skoro była "fejmem" to uważała się za lepszą... 
Ja jednak znam i znałam swoją wartość pomimo tego że nie byłam popularną osobą w szkole... po kłótni stwierdziłam ze dużo osób czuje się gorszymi, poniżanymi, mniej wartościowymi osobami ... Ja zakładając ten blog UDOWODNIĘ ZE TAK NIE JEST!!! obserwując mojego bloga zobaczycie że życie to nie tylko ... miłe chwile ale tez zdrowe spojrzenie na świat... Oraz zmierzenie się ze swoimi słabościami... ja się z wami żegnam ... Już za niedługo następny post i kolejne rady jak być sobą i zdobyć dobrą samoocenę... do zobaczenia kochani!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz